Sleep..? What´s that?

Hej hej! Glömde blogga igår. Efter jobbet lyckades jag vara vaken lite längre. Pratade lite med pappa i telefon, sen började jag kolla på film. Somnade runt tre kanske. när jag vaknade var klockan åtta. jag blev förvånad över hur länge jag hade sovit. Jag lagade lite mat, och sen var det time for duty igen.

Idag skulle pappa få hem sin nya bil, så jag följde med för att köra hem den gamla. Lyckades ju snabbt tala till mig en semla, haha. Det ville jag ha för att jag hjälpte honom. Har sovit ca tre timmar nu och ska fixa lite mat så fort jag har skrivit färdigt här. Gissa om det ska bli skönt med helg eller??? Älskar tiderna jag har. Ledig under dagens ljusa timmar, helg från fredag morgon till måndag kväll, men fortfarande 8,5 intensiva timmar. Nä, mat! Så jag piggnar till. 😉

Ha det gött!